Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

HubStyle skoncentruje się na markach Sugarfree i Cardio Bunny, zawiesza pozostałe projekty

© kegfire - Fotolia.com

HubStyle dokonał aktualizacji strategicznych kierunków rozwoju na lata 2017-2018. Spółka będzie kontynuowała intensywny rozwój segmentu sprzedaży odzieży opartego o marki własne. Projekty, które generowały negatywne wyniki w 2016 roku zostaną zawieszone – Emente, Freakylicks i Kragelman.

 

Aktualizacja strategii podyktowana jest realizacją kluczowych jej elementów przedstawionych w raporcie z czerwca 2015 roku, a także koniecznością dostosowania do aktualnych uwarunkowań rynkowych. Podstawowe założenia aktualizacji strategii to:

 

  • koncentracja na budowie skali sprzedaży marek własnych w segmencie lifestyle,
  • koncentracja na markach Sugarfree i Cardio Bunny (wygenerowały około 92% przychodów w segmencie sprzedaży odzieży) oraz dalszy ich rozwój poprzez poszerzenie głębokości i szerokości oferty produktowej, działania marketingowe zwiększające rozpoznawalność marek, wprowadzanie dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów,
  • rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce według najlepszych praktyk na rynku, w celu poprawy efektywności i kluczowych wskaźników biznesowych,
  • zawieszenie projektów, które nie przekładają się w ocenie Zarządu na dynamiczny wzrost przychodów Grupy i jej pozycji rynkowej, to jest Emente, Freakylicks oraz Kragelman i generowały negatywne wyniki w 2016 roku.

 

Zarząd Hubstyle dodał, że w jego ocenie zarówno rynek e-commerce w modzie jak i segment klientów, do których swoją ofertę kieruje Sugarfree i Cardio Bunny, charakteryzują się obecnie dynamicznym trendem wzrostowym. Finansowanie na realizację strategii spółka pozyska ze sprzedaży aktywów, które nie są obecnie postrzegane przez zarząd HubStyle jako kluczowe bądź w drodze emisji dłużnych instrumentów finansowych.

 

Spółka poinformowała również o dokonanych odpisach aktualizujących, które wpłyną na wyniki w 2016 roku, w tym między innymi w kwocie 195 tys. zł z tytułu niższych niż zakładano wyników sprzedażowych nowych marek oraz zawieszenia kontynuowania części projektów. Kolejne odpisy dotyczą należności i zapasów w kwocie odpowiednio 22 tys. zł i 118 tys. zł. Z kolei w segmencie usług e-commerce spółka dokonała odpisu w wysokości 406 tys. zł, ale również odwróciła wcześniej utworzone odpisy w kwocie 4,38 mln zł. Łącznie na poziomie skonsolidowanym dokonane odpisy powiększą wyniki o 3,6 mln zł, a na poziomie jednostkowym 1,1 mln zł. Po trzech kwartałach 2016 roku HubStyle wypracował 15,1 mln zł przychodów przy stracie netto na poziomie 2,4 mln zł.

 

Przypomnijmy, że strategia spółki z czerwca 2015 roku koncentrowała się wokół marki Sugarfree i szybko rosnących segmentach rynku e-commerce, w tym poprzez inwestycje organiczne w mannowe marki własne, a także selektywne akwizycje.

 

Po aktualizacji strategii kurs akcji HubStyle lekko zniżkował w początkowej fazie sesji (-0,5%). Aktualnie cena ponownie walczy ze wsparciem na poziomie 2 zł, a wybicie poniżej otworzy drogę do testowania 1,5 zł. Na moment obecny cały czas można mówić o korekcie wzrostów, które rozpoczęły się w czerwcu 2015 roku (kurs wzrósł w ciągu roku z okolic 0,5 zł do ponad 3,5 zł).

 

HubStyle - Analiza techniczna
Źródło: stooq.pl

 

 

Źródło: HubStyle S.A.

Zobacz również:

26.07.2018, Aktualności

Certyfikaty ING Turbo oparte o nowy instrument bazowy – CD PROJEKT S.A. debiutują na GPW

26.07.2018, Aktualności

Certyfikaty ING Turbo oparte o nowy instrument bazowy – CD PROJEKT S.A. debiutują na GPW

26 lipca lutego na Giełdzie Papierów Wartościowych zostaną wprowadzone do obrotu giełdowego certyfikaty strukturyzowane ING Turbo oparte o akcję spółki CD PROJEKT S.A.

Zobacz więcej

16.08.2018, Newsroom

Gorąco na spółkach gamingowych. Mocne ruchy na akcjach CI Games i CreativeForge Games

16.08.2018, Newsroom

Gorąco na spółkach gamingowych. Mocne ruchy na akcjach CI Games i CreativeForge Games

W przypadku tych dwóch spółek, ostatnie informacje dotyczące tworzonych przez nie gier, wywołały zmianę kursu ich akcji o ponad 20 procent.

Zobacz więcej

HubStyle skoncentruje się na markach Sugarfree i Cardio Bunny, zawiesza pozostałe projekty
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie