Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Piotr Nowjalis (CCC): W ciągu 4 lat zwiększyliśmy udział sprzedaży zagranicznej z 5 do 45%

,,CCC przez wiele lat było liderem rynku obuwia w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 20%. Uznaliśmy jednak, że kontynuując działalność, nie było szansy, aby w najbliższej przyszłości przekroczyć 25%. Głównym powodem jest fakt, że w naszych sklepach sprzedajemy przede wszystkim prywatne marki, a ponadto nasze sklepy oferują obuwie w niskich cenach przeznaczone dla ludzi o niskich, bądź średnich dochodach. Doszliśmy więc do wniosku, że aby zwiększyć nasz udział w polskim rynku, musimy dotrzeć z naszą ofertą także do innej grupy klientów poprzez odmienny kanał dystrybucji. Dlatego właśnie przejęliśmy portal eobuwie.pl, co okazało się bardzo dobrym ruchem, ponieważ portal ten specjalizuje się w sprzedaży dobrze znanych, międzynarodowych marek jak Nike, Adidas, czy Ecco. Dzięki temu uważam, że z łatwością przekroczymy 25% udziału w polskim rynku obuwia, a w perspektywie 3-5 lat jesteśmy w stanie osiągnąć 30-33%"  – mówił w wywiadzie dla kanału inwestorzy.tv Wiceprezes Zarządu CCC S.A. Piotr Nowjalis.

 

W materiale poruszono tematy takie jak:

  • Znaczna poprawa wyników spółki w I półroczu 2016 roku
  • Przejęcie eobuwie.pl w celu dalszego rozwoju i zdobywania krajowego rynku przez CCC
  • Silna ekspansja zagraniczna spółki i zwiększenie udziału sprzedaży zagranicznej z 5% w 2011 roku do 45% obecnie
  • Skupienie działalności na rynkach Europy Zachodniej oraz Europy Środkowo-Wschodniej
  • Rozwój kanałów sprzedaży, próba dotarcia do jak najszerszego grona klientów poprzez fizyczne oddziały sprzedaży, a także do grupy zamożniejszych klientów poprzez portal eobuwie.pl

Inwestorzy.tv

 

Inne nagrania kanału inwestorzy.tv

 

 

Zobacz również:

18.03.2019, Aktualności

Nowe kontrakty terminowe na giełdzie – GPW wprowadza m.in. kontrakty na 1 akcję LPP i na 10 akcji 11 bit studios

18.03.2019, Aktualności

Nowe kontrakty terminowe na giełdzie – GPW wprowadza m.in. kontrakty na 1 akcję LPP i na 10 akcji 11 bit studios

Inwestorzy indywidualni doczekali się w końcu wprowadzenia kontraktów terminowych na akcje LPP. Wraz z wprowadzeniem możliwości notowań kontraktów terminowych na akcje z mnożnikami 1 i 10, do obrotu wprowadzono kontrakt terminowy na 1 akcję LPP.

Zobacz więcej

Piotr Nowjalis (CCC): W ciągu 4 lat zwiększyliśmy udział sprzedaży zagranicznej z 5 do 45%
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie