Chat with us, powered by LiveChat

Wiktor Dymecki (HubStyle): Koncentrujemy się na sprzedaży poprzez kanał e-Commerce

Skomentuj artykuł

Wiktor Dymecki, dyrektor finansowy spółki HubStyle w wypowiedzi dla Inwestorzy.tv opowiedział o zmianach które przeszła spółka od porównywarki cenowej Nokaut po podmiot z segmentu fashion, koncentrujący się na działalności e-Commerce.

 

W materiale wideo Wiktor Dymecki poruszył takie takie tematy jak:

 

  • Segment fashion ma być wiodącym przy działalności spółki.
  • Spółka HubStyle S.A. piera się na dwóch nogach:
    • Segment fashion
    • Segment usług dla e-Commerce prowadzony przez spółkę Nokaut.pl
  • Koncentrujemy się na sprzedaży na kanale e-Commerce. Dzięki doświadczeniu z wyszukiwarki Nokaut uważamy, że mamy bardzo dużo doświadczenia w branży.
  • Koncentrujemy się na osiągnięciu rentowności posiadanych marek własnych. Dokonaliśmy kilku akwizycji, planujemy kolejne.

 

inwestorzy.tv

 

 


 

Inne nagrania kanału Inwestorzy.tv

 

Dariusz Korecki - Synektik   Adam Kiciński - CD PROJEKT S.A.
 
Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie