Chat with us, powered by LiveChat

Trwają zapisy na akcje Spółki K2 Internet S.A.

k2

                                       Szanowni Państwo


 

Dnia 9 kwietnia br. rozpoczną się zapisy na akcje spółki K2 Internet S.A. Do objęcia jest do 330.000 akcji serii H nowej emisji, a ponadto, do sprzedaży przeznaczono określoną liczbę akcji serii A, B, C, D, E i F należących do obecnych właścicieli. Ostateczna cena akcji będzie znana do 9 kwietnia 2008 r. Oferującym akcje K2 Internet S.A. jest Dom Maklerski Penetrator S.A. Zakończenie przyjmowania zapisów zaplanowano na 11 kwietnia 2008 r.

K2 Internet S.A. jest innowacyjną spółką marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. 


W raporcie analitycznym opublikowanym 28 marca 2008 r. przez DM Penetrator, Spółka została wyceniona metodą DCF na 73,7 mln zł, a metodą porównawczą - na 73,3 mln zł. Średnia z wyników wynosi 73,48 mln zł, co przekłada się na 36,56 zł na 1 akcję.


Wskaźnik EV/EBITDA (wyznaczony na bazie prognozowanego EBITDA Spółki na 2008 r.) charakteryzujący K2 Internet S.A. wynoszący 14,4 przy wycenie 36,56 zł uwzględnia dyskonto na poziomie 21% w stosunku do planowanego wskaźnika EV/EBITDA charakteryzującego spółki z bazy porównawczej.

 

Wg założeń dotyczących nakładów inwestycyjnych w latach 2008-2009 Spółka zrealizuje swój plan inwestycyjny o wartości 15,2 mln zł (szczegóły dostępne są w prospekcie emisyjnym).

Dane z raportu wskazują, że realizacja założeń w zakresie rozwoju działalności oraz kosztów działalności operacyjnej pozwoli na systematyczny wzrost planowanych przychodów ze sprzedaży z 25,5 mln zł w 2007 r. (15,3 mln zł w 2006 r.) do 127,3 mln zł w 2015 r. A także sukcesywny wzrost prognozowanego wyniku na działalności operacyjnej EBIT z 2,2 mln zł w 2007 r. (1,5 mln zł w 2006 r.) do 15,2 mln zł w 2015 r. oraz wzrost prognozowanego wyniku EBITDA z 3,0 mln zł w 2007 r. (2,1 mln zł w 2006 r.) do 19,8 mln zł w 2015 r. i  stopniowy wzrost prognozowanego wyniku finansowego netto z 1,8 mln zł w 2007 r. (1,1 mln zł w 2006 r.) do 12,2 mln zł w 2015 r.

 

Pozyskany z emisji kapitał Spółka przeznaczy na rozbudowę silnej i unikalnej w Polsce organizacji gotowej do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych. Głównym celem Spółki jest utrzymanie pozycji lidera na dynamicznie rozwijającym się rynku
e-marketingu w Polsce poprzez rozwój nowych usług. Firma będzie także umacniać i rozwijać swoją pozycję w tych segmentach rynku, na których jest już obecna, czyli sprzedaży, obsłudze i reklamie on-line. Ważnym elementem strategii firmy jest rozwój usług marketingu mobilnego - wykorzystującego do komunikacji urządzenia przenośne posiadane przez odbiorców przekazu, głównie telefonów komórkowych i smartfonów. Dodatkowo K2 rozszerzy zakres usług o obszar badań oraz projektowania najbardziej zaawansowanych w Polsce stron WWW.

 

Od 2000 r. przychody K2 Internet S.A. wzrosły dziesięciokrotnie. Zaledwie w ciągu ostatnich dwóch lat Spółka zwiększyła swoje obroty dwukrotnie - z ośmiu do szesnastu milionów złotych. Po pierwszych sześciu miesiącach 2007 r. przychody firmy osiągnęły blisko 11 mln zł (wzrost o 69% rok do roku), natomiast zysk netto 0,7 mln zł (wzrost o 6%). Jest to niewątpliwie dowodem na to, że przyjęta parę lat temu strategia okazała się słuszna i świadczy o tym, że K2 ma przed sobą dobre perspektywy.

Rynek, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Taki stan rzeczy potrwa jeszcze co najmniej kilka lat, tym bardziej, że rynek ciągle znajduje się w początkowej fazie dojrzewania – przed etapem konsolidacji. Wzrost rynku reklamy on-line, do którego zalicza się rynek usług interaktywnych, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o ponad 40% (szacunki K2), a w 2006 r. aż o 55%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne. Reklama internetowa (e-marketing) powinna pozostać najszybciej rozwijającym się segmentem reklamy. Eksperci przewidują stały - trzydziestopięcioprocentowy - wzrost e-marketingu przez następne kilka lat.

 

Pytania dotyczące Grupy K2 prosimy kierować na adres gielda@k2.pl. Dodatkowo, zapraszamy jutro na czat w Parkiecie z Prezesem Spółki: środa, 9 kwietnia 2008 r., godz. 14:00.
Zapraszamy do zadawania pytań.

 

Z wyrazami szacunku,

Zarząd K2 Internet S.A.

 


 

Prospekt emisyjny w wersji elektronicznej dostępny jest tutaj .

 

Raport analityczny Domu Maklerskiego Penetrator dostępny jest tutaj .


K2 – serwis relacji inwestorskich znajdziesz tutaj .

 

Najważniejsze powody, dla których warto zainwestować w K2: tutaj .

 

Prezentacja Spółki K2 Internet dostępna jest tutaj

 

Harmonogram oferty:

 

  • 3-4 kwietnia 2008 r. – book-building
  • 9-11 kwietnia 2008 r. – składanie zapisów na akcje

 

Lista POK:

 

  • Warszawa, Plac Piłsudskiego 2 (Budynek Metropolitan, wejście 2, II piętro)

             tel. 022 821 05 52, e-mail: warszawa@penetrator.com.pl

 

  • Kraków, Rynek Główny 17

             tel. 012 629 22 00, e-mail: krakow@penetrator.com.pl

 

  • Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 1

             tel. 033 811 88 60, e-mail: bielsko@penetrator.com.pl

 

  • Częstochowa, Al. NMP 28

             tel. 034 365 69 60, e-mail: czestochowa@penetrator.com.pl

 

  • Kielce, Al. Solidarności 15A

             tel. (041) 368-02-70, e-mail: kielce@penetrator.com.pl

 

  • Nowy Sącz, Rynek 7

             tel. (018) 443-83-00, e-mail: nowysacz@penetrator.com.pl

 

  • Rzeszów, Al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów

             tel. (017) 862-28-33, e-mail: rzeszow@penetrator.com.pl

 

 



 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie